Stomatološki asistenti nam ovde mogu pomoći korisnim savetima.
Zdravlje i bezbednost pacijenata su Vaš prioritet broj 1.
Sve što radite tokom Vašeg napornog dana vrti se oko zaštite pacijenata.
Ali šta ako biste mogli više da uradite? Šta ako Vam nedostaje detalj koji bi Vas mogao koštati srećnog pacijenta?
Pogledaćemo 5 saveta koje svako u stomatološkoj industriji treba da primeni u svojoj ordinaciji.
Ako su ovi saveti već deo svakodnevne rutine vašeg tima, potapšite sebe po ramenu! Na pravom ste putu da pacijenti budu srećni i zdravi.
1. Održavajte svoje procedure sterilizacije ažurne u skladu sa svetskim zdravstvenim standardima

Izgleda prilično jednostavno i jasno, zar ne?
Treba da bude.
Međutim, neke se stomatološke ordinacije još uvek drže zastarelih procedura sterilizacije.
Sterilno područje je Vaša odgovornost kao stomatološkog asistenta.
Ono što radite ili ne radite povodom sterilizacije može potencijalno da naškodi pacijentu ako se Vaša ordinacija ne menja u skladu sa vremenom.
Potrebna vam je „prljava“ strana i „čista“ strana.
To dvoje ne bi trebalo da se mešaju.
Obeležite oblasti vidljivim oznakama kako biste podsetili sebe i druge.
Nije sramota napraviti listu korak po korak koja će Vam pomoći da zapamtite odgovarajuće procedure u sterilnom području.
Ordinacije koje najbolje rade su one sa listama i oznakama svuda.
Ne samo da pomaže već postojećem timu da deluje kao koherentna jedinica, već pomaže i novim ljudima.
2. Unakrsna kontaminacija bi trebalo da bude stvar prošlosti

Da li ste videli da kolega iz tima dodiruje karton pacijenta ili unutrašnjost fioke sa rukavicama?
Da li ste ikada bili u žurbi i možda ste propustili da obrišete površinu?
Svi smo mi ljudi i svi pravimo greške.
Međutim, te greške bi trebalo da budu malobrojne i ne bi trebalo da uključuju unakrsnu kontaminaciju.
Hepatitis B može ostati živ na tvrdim površinama 16 sati.
Lako je zaraziti se njime i isto tako lako može ubiti.
Kao zdravstveni radnici, trebalo bi da se zaštitimo vakcinom protiv hepatitisa B, ali naši pacijenti možda neće učiniti istu stvar.
Naš posao je da zaštitimo naše pacijente.
Ceo radni prostor mora biti adekvatno dezinfikovan sredstvom za dezinfkeciju.
Stolice za pacijente moraju se obrisati od glave do pete bez obzira na to koliko je koža skupa.
Obrišite rendgenske senzore od kraja do kraja.
Temeljno obrišite ručke fioka i rendgenske prekidače. O kvakama i ostalim rukohvatima da i ne govorimo.
Ovi koraci mogu zvučati suvišno, ali svi smo videli da se takve male stvari zanemaruju.
Pretvarajte se da je Vaš sledeći pacijent voljena osoba.
Da li biste želeli da Vaše dete ili majka sede u ordinaciji koja možda nije tako čista kao što bi trebalo da bude?
3. Prašina u ordinaciji nije prihvatljiva

Prašina znači i bakterije.
Plus, to je osnovna stvar koju i kod kuće obavezno brišemo.
Ne dozvolite da Vaša ordinacija bude prašnjava.
Koristite krpe od mikrofibera i blaža sredstva za dezinfekciju kako biste svakodnevno skidali slojeve, a kod nedeljnog detaljnog spremanja koristite vodu i deterdžent.
4. Toaleti moraju biti pod kontrolom

U današnje vreme većina ordinacija ima uslugu profesionalnog čišćenja.
Možda nećete svaki dan puniti papirne ubruse i ribati toalete, ali bi trebalo da držite klice pod kontrolom svakodnevno čisteći dezinfekcionim sredstvom.
Treba čistiti kvake na vratima, slavine i kvake tokom jutarnje rutine.
5. Održavajte recepciju bez nereda

Ovaj savet ima više veze sa zadovoljstvom pacijenata nego sa zdravljem, ali nije ništa manje važan. Recepcija je prvi utisak pacijenta o celoj ordinaciji, a prvi utisci opstaju.
Šta će pacijenti pomisliti ako postoje papirići i grafikoni razbacani po celoj recepciji?
Šta će pacijenti misliti ako su časopisi razbacani po recepciji?
Ne izgleda profesionalno i ne ostavlja dobar prvi utisak.
Imati prostor za prijem bez nereda ne znači da mora biti sterilan i hladan.
Moguće je postići ugodan osećaj na recepciji, a da je i dalje uredno.
Ostavite svojim pacijentima prvi utisak koji očekuju.
Održavanje pacijenata srećnim i zdravim je timski napor

Pokušajte da uključite svoj tim u pozitivne promene.
Sastavljanje liste može biti zabavna grupna vežba i odličan prvi korak u promenama koje Vaša kancelarija treba da preduzme da bi pacijenti bili srećni i zdravi.