Vreme je praznika. Kancelarijske novogodišnje proslave su super način da se protekla godina privede kraju i simbolično obeleži. Žurke na poslu pružaju kolegama priliku da se zbliže i da pričaju o temama koje nisu strogo poslovne.
Međutim, kada se zabava završi, koliko god bila sjajna, ostaje ogroman nered da se počisti. U zavisnosti od veličine žurke i haosa koji je ostao nakon, možete počistiti sami ili pozvati pomoć.
Predstavljamo Vam listu saveta, preporučenu od profesionalaca, kako da što pre i bolje očistite nered.
Bolje se pripremite pre žurke

- Učinite čišćenje posle žurke lakšim uz ovu strategiju: Stavite kante za smeće gde god možete (a da ne bude ružno) jer ljudi će onda bacati sve u smeće, neće ostavljati po stolovima, a i Vama će posle raščišćavanje biti brže.
- Ako u kancelariji imate tepison, postavite prostirke ili navlake. Neka bude sa ukusom, a paraktično. To će Vam uštedeti i trud i novac jer nećete morati da ribate tepih posle.
- Danas se mogu naći prelepi jednokratni stolnjaci. Njihova prednost je da posle žurke samo smotate čitav stolnjak i sve sa ostacima hrane, bacite u smeće.
Čišćenje nakon žurke

Ko ostaje da čisti posle žurke, pitanje je.
Možete se različito organizovati. Ako je manja kancelarija u pitanju, mogu svi nakon žurke da pomognu da se stvari vrate u pređašnje stanje. A ako ne, možete pustiti zaposlene da se sami dogovore ko će biti zadužen za pospremanje.
A sada, lista saveta:
1. Pokupite velike komade smeća
Prođite kroz kancelariju i pokupite jednokratne čaše, tanjire, možda kartonske kape, papire, salvete i sve to bacite.
2. Skinite novogodišnju dekoraciju
Stvari koje ćete koristiti i sledeće godine, sklonite na neko predviđeno skladišno mesto, a bacite ono što je oštećeno ili što je vezano konkretno za tekuću godinu. Ne sakupljajte nepotrebne ukrase.

3. Dezinfikujte sve površine
Maramicama za dezinfekciju ili krpom sa dezinfekcionim sredstvom pređite sve površine uključujući stolice, stolove i sve površine u kancelariji.
4. Potražite fleke od prosutog pića ili hrane
Najbolje bi bilo da se briše odmah nakon prosipanja jer, ako odmah obrišete, manje su šanse da fleka trajno ostane. U suprotnom, ostaće i privlačiće na sebe svu prljavštinu. Potražite i sanirajte takve fleke.

5. Počistite i obrišite tvrde i frekventne podove
Sigurno postoji neki deo kancelarijskog poda koji je jako frekventan i koji se za vreme žurke nenormalno isprlja. Ako je neki tvrdi pod u pitanju, počistite ga i potom isperite džogerom. Idealno bi bilo dva puta, jednom sa sredstvom za čišćenje, drugi put čistom vodom.
6. Usisajte tepihe ako ih imate
Dobro usisajte, pređite i dva puta ako treba. Čist tepih ostavlja utisak pedantne kancelarije i osveženog prostora.

7. Oribajte kupatilo
Sve moguće površine dezinfikujte, namažite sredstvima za sanitarije, sačekate malo da deluju, pa potom sve dobro isperite i izglancajte.
Ogledalo savršeno obrišite jer ogledalo ostavlja najveći utisak. Najbolje je da ga obrišete skroz čistom krpom i kasnije zaglancate ubrusom. Ako treba, možete dodati naknadno i sredstvo za pranje stakla.
Takođe, zamenite i wc papir ili ubruse. Sjajno bi bilo da stavite praznični osveživač vazduha recimo sa mirisom jabuke i cimeta.
I eto par saveta kako da Vam kancelarija, nakon novogodišnje zabave, ponovo zablista.

Ako je Vaša proslava jako velika, verovatno ćete pozvati stručnu pomoć da sredi stvar, ali ako nije, možete Vi vrlo dobro pospemiti i sami. Za vlasnike kancelarije ili profesionalce u čišćenju, efikasna sredstva za čišćenje i pribor su već pola obavljenog posla.
Ako nemate kvalitetan materijal za čišćenje, povoljno ga nabavite u našoj veleprodaji.
Vrhunska sredstva za čišćenje i dezinfekciju pomoći će da čišćenje nakon proslave ne bude prava noćna mora.