Saveti, Vesti

Koliko često treba čistiti kancelariju?

Koliko često čistiti kancelariju

Održavanje čiste i zdrave kancelarije može biti teško, ali se može mnogo olakšati pravilnim rasporedom čišćenja. Kancelarija je prilično složeno okruženje sa nekoliko različitih komponenti koje je potrebno čistiti u različitim intervalima da bi bile savršene.

Dakle, kako da organizujete svoje čišćenje?

Najbolji način da to uradite je u smislu različitih vremenskih okvira koje treba da uzmete u obzir. Imajući dobro organizovanu kancelariju, količina vremena i truda potrebnih između čišćenja može se dramatično smanjiti.

Dvaput dnevno ili više

Koliko često čistiti kancelariju - šta čistiti dvaput dnevno

Kupatila su verovatno najintenzivniji od svih zadataka čišćenja u kancelariji. Potrebno ih je redovno proveravati tokom dana. Koliko često, zavisi od broja zaposlenih, količine raspoloživih kupatila i da li klijenti koriste ta kupatila.

Određeni broj provera je nemoguće predvideti, tako da je najbolji način da se utvrdi koliko je potrebno da se nadgleda tokom nedelje. Samo iz toga ćete dobiti čvrstu predstavu o tome šta je potrebno.

Bez obzira na količinu potrebnih provera, sapun, toaletne maramice i sličan potrošni materijal će morati da se menjaju najmanje jednom dnevno.

Dnevno

Koliko često čistiti kancelariju - šta čistiti jednom dnevno

Kancelarijsku kuhinju ili kantinu treba čistiti svaki dan, možda i više ako se često koristi.

Šolje i pribor  treba očistiti što je pre moguće nakon upotrebe kako bi se sprečilo širenje klica. Radne ploče i stolovi za menzu moraju se čistiti odgovarajućim antibakterijskim sredstvom. Pražnjenje kanti,  posebno svega što sadrži otpad od hrane je imperativ za održavanje čistog i zdravog okruženja.

Tačke dodira bilo gde u kancelariji treba svakodnevno čistiti. Ogromna većina dodirnih tačaka je u kuhinjama i kupatilima. Međutim, važno je zapamtiti i kvake na vratima itd.

Ovo je neophodno za sprečavanje širenja klica. Ovo se često zanemaruje, ali bi trebalo da bude deo svakog dnevnog rasporeda čišćenja.

Nedeljno

Koliko često čistiti kancelariju - šta čistiti jednom nedeljno

Većinu površina izvan kuhinje ili menze treba čistiti jednom nedeljno. Ovo uključuje radne površine u kancelariji, podove, prozorske klupice itd.

Ovo može da varira u zavisnosti od tipa lokacije na kojoj se kancelarija nalazi.

Kod kancelarija u inženjerskom pogonu ili gradilištu možete primetiti da se više prljavštine unosi u kancelariju i podove je potrebno ribati svakih nekoliko dana. Međutim, nedelju dana je maksimalni interval koji treba koristiti.

Kancelarijske stolove posebno treba čistiti jakim antiabakterijskim proizvodom. Stolovi se često mogu smatrati inherentno čistim, čak i ako zaposleni jedu za svojim stolovima.

Oni nemaju istu vezu sa klicama i prljavštinom kao kupatila ili kuhinje, ali su jedna od glavnih dodirnih tačaka u celoj kancelariji.

Zaposleni provode većinu svog dana za svojim stolovima i sve klice koje pokupe negde drugde biće vraćene tamo. Zaposleni treba da dobiju maramice itd., kako bi njihovi stolovi bili higijenski tokom nedelje, ali jednom nedeljno je potrebno pravilno čišćenje.

Mesečno

Koliko često čistiti kancelariju - šta čistiti jednom mesečno

Unutrašnje staklo prozora treba čistiti jednom mesečno. Prozorski okviri i ručke se takođe mogu raditi jednom mesečno, pod uslovom da se ne otvaraju često.

Generalno, nema puno kontakta sa unutrašnjosti prozora i pošto su na visini, ne skupljaju prašinu i prljavštinu na isti način kao horizontalne površine.

Dvaput godišnje

Koliko često čistiti kancelariju - šta čistiti dvaput godišnje

Površine kao što su tepisi, drveni podovi itd., zahtevaju dubinsko čišćenje specijalizovanim proizvodima svakih šest meseci.

Površine poput ovih mogu nakupiti prljavštinu koja se ne uklanja nedeljnim čišćenjem. Redovno čišćenje ove vrste pomaže da se produži životni vek ovih površina i smanji ono što može biti značajan trošak u njihovoj zameni.

Spoljno staklo prozora treba čistiti u proseku svakih šest meseci, ali to u velikoj meri zavisi od lokalne sredine, doba godine, kao i nekoliko drugih faktora.

Uverite se da je kancelarija pravilno očišćena svaki put.

Ovakav raspored se smatra najefikasnijim. Zavisi od toga da li je posao svaki put obavljen ispravno, a takve konzistentne rezultate najbolje je da isporuči komercijalna kompanija za čišćenje.

Koristeći prave proizvode i opremu, oni mogu očistiti kancelariju po najvišim standardima.

Osim efikasnog osoblja, bitna je i efikasna oprema. Ukoliko niste sigurni gde možete pronaći prave proizvode za čišćenje Vaše kancelarije, pogledajte u veleprodaji Eastern Office.

Related Posts

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.